Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9

80100, Львівська обл., м.Червоноград, вул. Шептицького, 17
тел.: (03249) 2-14-35
ел.пошта: chervonograd_9@i.ua
Середа, 24.10.2018
Головна Оголошення Статті Файли Зворотній зв’язок
Меню




Посилання






Головна » Статті » Самоврядування

Учнівське самоврядування

 

Статут

учнівського самоврядування

Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9

1. Загальні положення:

1.1 Учнівське самоврядування ЧЗШ №9 регламентує свою діяльність на підставі  нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», статут школи.

1.2 Учнівське самоврядування пропонує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

2. Мета та завдання шкільного органу «Сузіря»:

2.1  усебічно розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізовуватись, на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, Україні.

2.2  забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі використання правил і законів школи.

2.3  формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

2.4  сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

2.5  прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.

3. Органи управління учнівського самоврядування. Права та обов’язки.

3.1 вищим органом учнівського самоврядування школи є Парламент, який скликають щомісяця;

3.2 керівні функції виконує голова з заступниками і радниками;

3.3 виконавчим органом є радники сузірїв, яких обирають на засіданнях вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.;

3.4 структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють та затверджують на учнівській конференції, педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування;

3.5 головою учнівського парламенту може бути учень 8-11 класу, якого обирають відкритим голосуванням члени учнівського колективу;

3.6 старосту класного колективу (організатора класу), і його заступників обирають загальні класні збори з числа учнів класу. З них формується Парламент;

3.7 форми діяльності центрів, клубів, учнівських об’єднань, малих ініціативних груп визначають на засіданні Парламенту та його сесіях.

4. Парламент:

4.1 координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

4.2  контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

4.3  організовує пошукову роботу;

4.4  контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів;

4.5  ухвалює рішення з найважливіших питань життя школи в межах своєї компетенції;

4.6  вносить пропозиції до адміністрації школи, педагогічної ради з питань навчання та виховання;

4.7  бере участь в організації невідкладної допомоги слабо встигаючим учням;

4.8  організовує й контролює чергування в школі;

4.9  веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

4.10 здійснює заходи щодо розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров’я, фізичного вдосконалення, пропаганди здорового способу життя;

4.11 організовує роботу центрів, малих ініціативних груп, учнівських обєднань за інтересами, постів тощо;

4.12 співпрацює з старостами.

5. Старостат:

5.1  звітує про результат навчально-виховної роботи на класних зборах;

5.2  є безпосереднім зв’язковим між Парламентом, колективом класу та класним керівником (доводить до їхнього відома план, завдання, рішення Парламенту).

6. Основні напрямки діяльності органів самоврядування.

         6.1. Комісія «Сузір’я інтелектуалів»

·        забезпечення можливості інтелектуального розвитку учнів; простору для ініціативи, творчості, самодіяльності;

·        сприяння формуванню навичок науково-дослідницької діяльності;

·        організовує консультаційну допомогу з предметів.

Шляхи реалізації: предметні тижні, предметні олімпіади, робота учнів в МАН, підготовка та проведення різноманітних інтелектуальних конкурсів: «Конкурс ерудитів», «Інтелект-шоу», «Турніри кмітливих», «Що? Де? Коли?», шахові та шашкові турніри тощо.

6.2. Комісія «Сузір’я правопорядку»

·        виховання правової культури шляхом удосконалення правової освіти;

·        контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

·        веде боротьбу з пропусками уроків.

Шляхи реалізації: розробка, обговорення, прийняття та впровадження в життя «Кодексу честі» членів об’єднання «Сузір’я», зустрічі з працівниками правоохоронних органів, вивчення законодавчих документів. Проводить дні ввічливості, культури, чистоти, організовує чергування учнів по школі, під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку.

6.3. Комісія «Сузір’я добре серце»

·        формує високоморальну особистість;

·        здійснює психологічні дослідження серед учнів;

·        дбає про збереження шкільного майна;

·        організовує проведення трудових операцій.

Шляхи реалізації: організація шефської допомоги молодшим школярам, проведення акцій милосердя, ярмарків, «Днів корисних справ».

6.4. Комісія «Сузір’я зелена планета»

·        формує екологічну культуру людини, її гармонійні стосунки з природою.

Шляхи реалізації: озеленює класні кімнати та коридори, проводить акції: «Посади сад», «Зробимо нашу школу найкращою», «Парки – легені міста», «Зелений патруль»; оформляє альбоми виставки; збирає лікарські рослини; проводить конкурси на найкращий зелений куточок класу; організовує трудові десанти з благоустрою шкільної території та найближчих вулиць; здійснює спостереження та охороняє рідкісні рослини; вивчає природу рідного краю.

6.5. Комісія «Сузір’я організаторів дозвілля»

·        Формування організаторських здібностей, заохочення ініціативи та самостійності;

·        Залучення учнів до культмасової роботи з метою запобігання проявів асоціальних форм поведінки.

Шляхи реалізації: організовує виставки художньої творчості; відвідування музеїв, театрів; шкільні вечори, дискотеки, шоу-програми; підбирає матеріали до написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей; розвиває творчі здібності школярів; здійснює пошукову роботу, збирання народознавчого матеріалу, вивчає традиції та звичаї українського народу.

6.6. Комісія «Сузір’я спортивних чемпіонів»

·        Формування фізично розвиненої особистості, здатної протистояти шкідливим звичкам.

Шляхи реалізації: проведення спортивних змагань, «Веселі старти», робота спортивних секцій, туристичні зльоти, спартакіади, роботи лекторських груп щодо профілактики шкідливих звичок, тощо.

6.7. Комісія «Сузір’я мас-медіа»

·        Забезпечує гласність у діяльності органів учнівського самоврядування;

·        Розвиває у дітей вміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільних газет та радіо;

Шляхи реалізації: інформує учнів, батьків, учителів про події, які відбуваються в школі, в класі, через стенди «Вісті з класів», «Голос школи» (гарячі новини, вітання на замовлення, музичний калейдоскоп, навколо світу), збирає і систематизує матеріали звітів учнів чергового класу, випускає газету.

6.8. Комісія «Сузір’я добра книга»

·        Забезпечує допомогу бібліотекарю;

·        Розвиває в учнів вміння користуватись картотекою, бережливе ставлення до книги.

Шляхи реалізації: допомога бібліотекарю: замовляти, отримувати, ремонтувати, обгортати, видавати, збирати, перевіряти книги; проведення акції «Подаруй школі книгу».

 

 


Переглядів: 1132 | Дата: 24.10.2018


Copyright © Червоноградська загальноосвітня школа I-III ступенів № 9, 2017. Всі права захищено
Сайт створено у системі uCoz