Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9

80100, Львівська обл., м.Червоноград, вул. Шептицького, 17
тел.: (03249) 2-14-35
ел.пошта: chervonograd_9@i.ua
П`ятниця, 25.05.2018
Головна Оголошення Статті Файли Зворотній зв’язок
Меню




Посилання






Головна » Статті » Батькам » Поради психолога

Соціально-психологічна служба школи

Основні цілі діяльності соціально-психологічної служби:

  • збереження психологічного здоров’я учасників виховного процесу;
  • створення сприятливого психолого-педагогічного клімату;
  • робота з учнями пільгового контингенту;
  • психологічний супровід навчально-виховного процесу;
  • робота з учнями девіантної поведінки;
  • робота з обдарованими учнями;
  • робота з учнями, які проживають у неблагонадійних родинах та з учнями, родини яких опинилися у складних життєвих обставинах.
  • орієнтація на здоровий спосіб життя, профілактика правопорушень, робота з дітьми «групи ризику».
  •  просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури сім’ї.

Ми чекаємо на тебе, щоб вислухати, допомогти, підтримати!

 

 

Психологічна служба у своїй роботі керується золотими словами Матері Терези:

ЗАПОВІТИ  МАТЕРІ  ТЕРЕЗИ:

1. Люди бувають нерозумними, нелогічними і егоїстичними – і все ж люби їх!

2. Коли ти робиш добро, то люди звинувачуватимуть тебе у затаєній особистій користі і самолюбстві – і все ж виявляй доброту!

3. Якщо ти досягнув успіху, то може з’явитися багато фальшивих друзів і справжніх ворогів – і все ж досягай успіху!

4. Якщо ти чесний і відвертий, то люди обманюватимуть тебе – і все ж будь чесним і відвертим!

5. Те, що ти будував роками, може бути зруйнованим в одну мить – і все ж будуй!

6. Люди потребують допомоги, але вони згодом дорікатимуть тобі за неї – і все ж допомагай людям!

7. Якщо ти досягнув безмежного щастя, тобі будуть заздрити – і все ж будь щасливим!

8. Добро, яке ти зробив сьогодні, люди забудуть завтра – і все ж твори добро!

9. Ділись із людьми кращим, що в тебе є, і цього ніколи не буде достатньо – і все ж ділись найкращим!

10. Зрештою, ти сам переконаєшся, що все це між тобою і Богом, і що це ніколи не було між ними і тобою!

 

Скринька довіри – рятівний острівець в океані невирішених проблем.

У розвитку особистості існують інтимні сфери, які викликають безліч запитань і розмова про які із сторонньою людиною викликає ніяковіння. Навіть за умови налагодженого контакту з психологом молоді люди не завжди готові обговорювати певні теми. У таких випадках, в практиці психологічного консультування використовується «Скринька довіри».

Робота «Скриньки довіри» це письмове викладання проблеми чи запитання без збереження авторства, анонімно.

à Записки Принцип роботи «Скриньки довіри»

  •  Записки із запитаннями поміщається в скриньку.
  •  Для забезпечення зворотнього зв’язку на записці пишеться власний придуманий числовий код з чотирьох цифр.
  •  Психолог дає відповідь на запитання у письмовому вигляді записуючи той самий код.
  •  Адресат може забрати відповідь у кабінеті психолога називаючи код своєї записки.
  •  Робота «Скриньки довіри» працює анонімно.

 

Напрямки роботи соціально-психологічної служби ЧЗШ № 9

І. Діагностичний - вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей; створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяння виконанню освітніх і виховних завдань навчального закладу.

ІІ. Превентивний – профілактика здорового способу життя, спільна робота з профілактики девіацій та делінквенцій; психологічна та соціальна профілактика дезадаптацій, співпраця з

ІІІ. Корекційнийрозвивальний вирівнювання психологічних та соціальних вад учнів та сімейного виховання, соціально-психологічна та педагогічна реабілітація дітей та підлітків, які знаходяться у кризовій життєвій ситуації.

ІV. Організаційний – консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу, підвищення психологічної культури учнів, педагогів, батьків.

 

Алгоритм взаємодії адміністрації, педагогічного колективу та соціально-психологічної служби ЧЗШ № 9 в організації психолого-педагогічного супроводу учнів соціально незахищених категорій.

1.     Класні керівники двічі на рік (у вересні та січні) збирають об’єктивні дані про соціальний статус учнів та надають їх адміністрації.

2.     Соціальний педагог аналізує соціальний статус учнів та формує банк даних соціально незахищених категорій учнів.

3.     За потреби заступник директора чи класний керівник робить замовлення практичному психологу про діагностування стану розвитку учня. Замовлення робиться у письмовій формі, де вказується причина необхідності діагностування.

4.     Практичний психолог здійснює діагностування учня.

5.     Про результати діагностування психолог інформує замовника.

6.     Практичний психолог проводить корекційно-відновлювальну та розвивальну роботу.


  


Переглядів: 1692 | Дата: 25.05.2018


Copyright © Червоноградська загальноосвітня школа I-III ступенів № 9, 2017. Всі права захищено
Сайт створено у системі uCoz